Tájékoztatás

Ezekben a napokat nyaralással töltöm, ezért a szokásos menetrendtől eltérően most két hétig nem teszek közzé bejegyzést. Véletlenül úgy jött ki a lépés, hogy éppen egy két részből álló poszt részei közé kerül be a szünet, eredetileg a mai írás még belefért volna. Talán nem is baj, egyáltalán nem árt, ha még tisztulnak a fejemben a dolgok a következő hetekre. Kell az új motiváció és néhány impulzus is, úgy érzem, kissé elfáradtam. Megerőltetőbb, egyszersmind kielégítőbb dolog blogot írni, mint eredetileg számítottam.

Mindenkinek jó pihenést, aki hasonló időtöltést tervez, a többieknek pedig elegendő erőt és türelmet kívánok a dolgos hétköznapokhoz!

2 megjegyzés:

Éva írta...

Szia Ádám!

Ezt találtam, szerintem idevág:

"d i k t a t ú r a
Vigyázz, mit beszélsz!

d e m o k r á c i a
Mindegy, mit beszélsz."

(Fodor Ákos)

É.

Sleisz Ádám írta...

Szia!
Igen, szerintem is ebbe az irányba haladunk, bár talán még nem érkeztünk meg teljesen. Találó!